Saturday, 3 June 2017

~Selamat Berpuasa,jom balik kampong~

Assalamualaikum(wbt)

alhamdulilah dah masuk hari ke-8 berpuasa,baru sempat update sebab aku baru ade peluang.Korang punya puasa macam mana?

haritu aku balek kampung,sambut puasa kat kampung oleh sebab aku tak dapat cuti raya tahun ni~wuhuuuuuu.So aku balek kampung 24 hb ,habis kerja kul 4 terus husband ambik dekat tempat kerja and terus bertolak.Mandi pun tak kauuuuu..mihmih!
alhamdulilah,jalan memang lancar dan tak jam,kiteorang sampai dalam 12 malam..sebab masa tu singgah ke umah sepupu.(and singgah mandi kat gua musang kalau tak mau pingsan en suami)


ternyata masakan ibu adalah masakan paling enak di dunia.Betul tak?berpuasa dikampuang dan mak masakkan lauk feveret!terbaik dari segala yang terbaik

my fav ketam sambal

tujuan utama nak balik adalah nak berkumpul dengan ahli keluarga.Since cousin yang lain pun ade balik jugak kiteorang pun plan nak berbukak dekat rumah mak long.Jarang dapat berkumpul ramai-ramai.So 29 hb buatla majlis bukak puasa ngan sepupu sepapat



berkumpul macam dulu-dulu.Bestnya walaupun dah banyak beza.Tapi berkumpul macam ni series buat aku terkenang waktu kecik dulu.




No comments:

Post a Comment