Sunday, 14 April 2013

ADA APA DGN 11.4.1965??

Assalamulaikum....(w .b.t)

ADA APA DGN 11/04/1965??????

11/04/1965 hari paling bermakna buat aku ....juga hari bermakna buat tersayang,tercinta,terhoney,ter...and "ter" semua yg special..hari di mana kalau tak da 11/04/1965..mungkin aku pun tiada kat dunia nih...


11.04.2013....genaplah usia insan yang paling istimewa dlm hidup aku 48 tahun,insan  dapat tempat teratas dalam carta hati aku...insan yang aku panggil "ma"...tp malang sbb hari yang istimewa tu aku tak dapat bersama dgn dia untuk meraikan ulang tahun kelahiran insan tercinta...mungkin kalau ade aku n kakak aku..suasana mungkin jadi lebih meriah...tp apakan daya..aku pon xmintak berjauhan...

hanya telefon menghubungkan kami..kadang2 sampai 3-4 kali sehari die kol..kalau x die yang kol..aku yang kol..so  on 11/04/2013 hanya wish melalui phone..hadiah akan menyusul bila aku pulang kampong nanti....hadiah biase2 jer..sbb ape yang penting,doa anak terhadap kat ibu bapa dorg...itu yang paling utama!

"Aku mampu doakan ma akan bahagia dengan abah hingga ke jannah..and semoga ma sihat..sentiasa cergas mcm selalu..semoga ma dipanjangkan usia....sbb aku tak puas lagi berbakti kat ma...!aku nak ma tgk aku berjaya..nak ma bangga sesangat ngan anak2 die.."

ma aku ni tersangatlah rajin...semua keje die nak buat...and ma ngan abah..abah lebih sporting,bkn ma xsporting..tp biase lah pompuan..die nak yang terbaik..bile die berfikir..die akan terus berfikir tentang mase dpan and sebagainya...tp walaupon abah sporting,tolonglah jgn buat die marah!jgn sesekali...hahahah

kalau bercerita pasal abah and ma mesti buat aku emo!tetibe teringat dorang...da lame xpelok ma..missed her sesangat!

mmang xleh nak taip entry panjang2 pasal sebak xmenentu.....

and buat PUAN NORIAH....

thanks sbb lahirkan saya...thanks sebab besarkan saya and didik sy dgn didikan paling sempurna bagi saya..kadang2 saya buat silap..dan anda xpernah ajar saya buat yang tak elok..tp kadang2 sy khilaf..bkn kurang didikan tp salah tu semuannya dari sikap saya sendiri...thanks sbb selalu mrh saya..tanpa marah anda sy xjadi manusia yang tabah..manusia yang berguna..sy syg anda sgt2..and sy nak anda jadi org paling bahagia sbb ade anak mcm saya...sy janji xkan buat air mata anda jatuh lepas ni...sy janji xbuat bnde yang menyakitkan hati anda..janji(buat muke comel jap)!..


~as~
 

2 comments:

  1. Happy Birthday to your mother, takpe doa yg tak putus-putus dari seorang anak yg soleh tu hadiah yg terbaik utk ibu bapa kita walaupun berjauhan.

    ReplyDelete
  2. happy belated burrfday utk cik yah.. :)

    ReplyDelete