Tuesday, 26 March 2013

pms-sabarlah lelaki

ASSALAMUALAIKUM(WBT).....


kerja oo keja bilala nak habis..jari aku pon dah nak patah(tp sempat lagi apdate belog)....
hr ni bersiaran dari opis sbb berukbeng tak bayar lagi,.di ulangi yer,berukbeng belum dibayar.......so tak leh nak apdate kat umah guna lappy cap ayam tu..ala apdate kat pat keje ape salahnya kan!xbaik membazir kemudahan yg diberi..mak aku selalu pesan..jgn membazir...membazir amalan syaitonnnnn!

rasenya...lame giler babi hutan aku tak apdate...ade yang kangen enggak?????jawapannye haruslah TAKDE YANG RINDU...!!betul tak?kauorang memang!tak bagi can lansung........baru nak feeling blogger femes...!baru tak apdate sehari setengah org dah sebuk-sebuk tnye....teringin jugak......!hehehehe..
bkn malas apdate..tp memang malas sebenarnya...baru taip intro...tetibe idea terbang kemana entah...so automatikeli...pak mud(mood)pon hilang jua.....

hakey...entry kali ditujukan khas buat kaum-kaum hawa.....(err..kaum-kaum.?.hawa ade bape kaum eh?)
senangkan citer enrty kali ni ditujukan khas untuk kaum  pompuan...ta kesah sape pon hang....janji anda adalah pompuan..cikgu besar pompuan,cikgu kecik pompuan,makcik-makcik cleaner,mak-mak org,kakak-kakak org,adik perempuan,polis pompuan,biseneswumen...dan aku dah tak larat nak taip lagi..so pandai2 kauorang lah nak sambung ke tak..tetapi kaum adam!korang jgn tacink...korang bleh bace gak...aku ta marahnyer...baeeeek punyerr!

aku sebagai seorang wanita yg lemah lembut..penuh dgn budi bahasa budaya kita....tak pernah lepas dari
PMS....pms?menatang apekah itu?pms ialah sejenis dugong yg berasal dari timur laut afrika..percayakah anda?ohhh.....bodohnye saya!haruslah anda tau kan....tidak semua org sebodoh sy.....!pms nih berlaku kat pompuan jer...so laki xyah nak menjerit tak tentu hala ok!!senang cita pms nih..sakit sengugut lah...ala...!mase skolah lu selalu mc an..pasal malas bgn tido..pastu g kinik mintak mc pasal sengugut,kalau cakap deman pale ta panas t dokter cakap tipu so snang cakap jer sengugut...ingat tak?

bercakap pasal pms,bukan semua wanita kene simpton ni..tp frankly speaking ...aku lah antara wanita terpilih yang kene simpton tu....tp ade sameting yang buat aku heran ngan simpton pms ni...and aku terpikir...errr!normalkah macam ni....

1)sakit perut.....sampai guling-guling
-sakit perut tu normal bila pms..yang guling tu aku tak pasti.....mungkin ade!mungkin jugak aku jer....
tp aku punye sakit perut memang tahap dahasat yang amat lah....dari rumah aku...guling punye guling..tetibe ade depan pintu gua batu caves..hah!hebat tak?


















2)cepat marah
-yang ni mungkin normal......tapi bagi laki...benda mcm ni tak normal..manekan tidak..time-time macam ni lah korang kene marah kene maki  kaw-kaw...muahahahah...sabar ye jentelman...kesabaran amat diperlukan disini!kadang hal kecik pon leh jadi besar smpi gado baling periuk belanga...padahal gaduh sbb nak pakai baju warna ape nak g keje...mane tak nyer...cik kak nak warna kelabu asap..cik abang hitam taik kambeng!dah gaduh.....


















3)MENGIDAM
-kalah ibu-ibu mengandung.....hah!belum kawen lagi dah mengidam macam2....biasenye aku suke makanan masam...ceh!!BERAPA BULAN KAKAK???and time ni lah para-para isteri,para-para awek...dan para-para sakira buat muke kesian..buat muke sepuloh sen berkarat semata2 nak dapatkan belas ihsan jantan-jantan perkasa....!!so.lelaki-lelaki budiman..time ni waktu plg tepat tuk korang buktikan kesetiaan dan keprihatinan korang..arwghhh sewitnyer!!





















banyak lagi simptomnyer..nanti aku sambung balik lah..biaselah.....mase is running very past u know!!!!
tatatititutu

No comments:

Post a Comment