There was an error in this gadget

Wednesday, 13 February 2013

jalan2 cari makang!

Assalamualaikum...(w.b.t)

aduh..semenjak dua menjak ni..."TER...rajin" lah pulak nak update kan,biasanya tgk keyboard pon aku tetibe jer sakit sengugut kau!..biasa lah...jeles tgk sume pakat duk apdet ni..tu...mcm2 lah...kucing beranak,semut accident dgn gajah pun dorang apdate..kelasss sgt!kalah metro....so..dgn azam membara api,dan dgn niat yg suci..akhirnya aku telah "MErajinkan" diri ni..!aku pon nak jugak.....update..gedik kan...!makin banyak update makin syok gitu...macam lagu amelina dangdut..."semakin rindu semakin asyik..." gituhhhhhhhh

ptg tadi sebelum datang opis....mase aku sebuk duk sambung peta dunia kat bantal.....aku mimpi makan spaghetti..bolognes!adu..makana!tu jelah yg haku pikir.....tgh syok2 dok makan...alarm tepon bunyik!tinggal sesudu lagik nak hbs...kalau tepon tu xbunyi....dah hbs dah spaghetti tu..ye lah..mak aku cakap..tak baik membazir....!amalan syaitoonnnnn! bila dah tersedar tuh..tekak ni rase mcm betol2 nak melantak spaghetti,mengidam le pulokkkk..bak kata org tua2..xbaik menghampakan permintaan org.....so oleh kerana diri ni sgt bertimbang rase..and sgt penyayang...aku pon menalipon cik zura....set time....!

akhirnya...kami pon poi lah ke secret recipe...lai pon cik zura toringin nak membedal kek peberet die tuh...
ape jadahnye kek peberet die tuh..choc indulges kot..

nak makan ape cik....

ni buku menu...!huh...cam buku fizik tingkatan lima jer...


air yg dioder oleh cik zura-apple kasturi..katenye!


untuk perut aku yg comel and bulat tuk.....aku oderkan air capucino!

3 sekawan...


yg lagi satu gelas tu......cer teka sape punye...hah..tu yg mr.j punye...just chocolate ice blended..diet katenya!tang mane yg diet..aku tak pasti pulak!ye ..kan aje bile die cakap nak diet.....


kek yg menjadi habuan peruk kak zura!

kemain lagik epy dapat makan kek cokelat peberet die...belom sempat ambik gambar lagik die dah terkam dulu......so terpaksa diambik dr tepi demi menkover part yg dah hilang..... jika di ambik dr atas..
inilah hasilnya......


see!lost already...


dan untuk si perut ku yg sabar menunggu.....i oderkan spaghetti  tahi   thai seafood....

AKHIRNYA...MENGIDAM LAIN..KU ODER LAIN...!

jeng2!last kami pakat dok kutip siput..err i mean seafood jer

dan usai melantak kami berkejar-kejaran ke giant demi mencari night snake.......  snek!
pastu kami pon pergi keje dan lewat dan nasib baik allowance kak zura tak kene tolak...!huh........dan,dan....dan kalau tidak kesian die...dan..dan...

No comments:

Post a Comment