There was an error in this gadget

Wednesday, 28 November 2012

cinta yg menyakitkan hati...

Assalamualikum(w.b.t)

aku harap semua readers dalam keadaan sihat walafiat..aminnnnnnnnnnnnnnnnnn!

keje cepat pulak hbs mlm ni....nak balik takot pulak rasenye...2-3 pagi..kalo 2-3 petang aku boleh pertimbangkan..oleh tu..aku lepak je kat opis sambil mkn gaji buta .........amboi cik kak!..statement cari pasal nampak!!hahaha..xdelah..astarfirullah..xbaik ckp cmtu..adik2 tlg jgn contohi akak ye...xde la mkn makan gaji buta ye...aku sentiasa mkn gaji celik...(mintak2 dijauhkan)

walaupon kurang visitor kat belog ni..sy sebagai tauke belog ni tetap nak menghapdet...xkisah...kite unye belog an.. pade yg sudi singgah n follow..sy amat terharu(hidong kembang 9cm persegi..)....
belog kite xde la best cgt..kite xpandai susun ayat..berterabur..da la citer la xbest..kite xpro lg lah(asal "kite " tetibe....) tp kalo sape suke belog ni..tolong hangkat kaki......................ok xde!!


back to my story...
sape pnh alami situasi cam kat bawah ni....

waktu awal2 si dia  nak tackle...ayat..fuh!!

aku pernah gak...maksudnye ade pengalaman (ceh..ko ingt ko cun!)

mase tu aku balik keje(mase kat kampong)aku tunggu bas...nak balik..pastu ade lah sekor mamat ni..
die senyum2..usha aku lain mcm jer,aku perasan la kejap....aku pon terus bajet yg cun sedaya upaya...dlm hati..mintak2lah abg ni tegur..mintak nom ker..(gatal!)pastu die pon dtg tempat aku..aku bedebar2 siot...
pastu...

abg ensem:"kak,boleh pinjam tepon x..tepon sy hbs bateri..sy ade hal urgent ni..tlgla kak"
aku: ok..tolong gelakkan aku sekarang!!



pastu....


yg buat aku kelakar..baru kenal 2-3 hari dah boleh ajak kapel....padehal name pon xsempat tanye..da sebok pasal kapel....

dan seterusnye....


mase dating lak...



  part gaduh.....

.
alasan untuk memutuskan hubungan




 tetibe...











3 comments:

  1. haha.
    kalau jumpa laki yg mcm ni
    nak hempuk kepala laju laju
    then blah kan diri

    ReplyDelete
    Replies
    1. azza prefer ikat kat pokok yg ade kerengga...
      errr..kejam sgt ker..hahhaha

      Delete
  2. cerita pakjoe datang terjah di blog nie... 4 c joe bg dekat blog nie cute,cun,comel,cantik niceeeeeee entry ..terjah sini sama k ada mcm2 tip tuto pakjoe nk kongsi dgn tuan blog..lg 1 klo tuan blog bg komen dekat blog pakjoe sekali pakjoe kn bls blk komen dekat blog..chat blog tidak dikira nie,http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/2011/12/korang-semua-jomlah-join-this-group.html

    ReplyDelete