There was an error in this gadget

Wednesday, 18 July 2012

matanglah sikit!

Asslamualaikum w.b.t

hallo world...
okeh...aku da xsbr nak nak menaip nih..xsbr nih...!keje aku da siap..time to rest..bla time rest nih..kene pulak duk dlm bilik ber-aircond..ase cm nak lelap mate gitu kan...mate ni ase susah nak bukak..sejuk2 gitu..ase best..banyak btol setan duk bgayut..setan punya setan!

okai,hr ni aku merasa terpanggil,dipanggil dan memanggil untuk meluahkan perasaan serta kekesalan aku terhadap segelintir manusia..

korg ade fb?mesti adekann....?aku plg xsuke kalo ade yg updated status bukan2..bkn maksud aku nak mjaga tepi kain pelikat or kain sarung korg... tidak..aku tw aku xberhak....tp ape yg aku rasekan...mcm hipokrit pon ade gak

SEGELINTAR org..kemain lg update status fb...tp bla marh...perghhh....mcm2 lak kuar kat wall

contoh 1:-

pukul:7.30 pg
status fb:alhamdulilah,indahnya dpt kembali bernafas dibumi allah..bersyukur kehadrat ilahi kerna memanjangkan usiaku dan bla...bla...bla...and so on...

bg aku memang bagus..alhamdulilah..puji pujian kpd ilahi...

tp

pukul:10.00pg
status fb:eiishh dasar ank h****..ko pesal cri pasal ngan aku..ko da puas idop ke..dasar s***
ko tggu ko..tggu la nasib ko..wadepak la ko...

nahhhhh !!!!!

.memang mcm ni ke..kdg bla aku bukak fb and check..aku gelak sekor2...sumtimes its funny
xpe lah..ape2 hal pon..jgn smpi ko gaduh,ko berebut laki and so onn..smua bnde ko nak updated kat fb...
ko tw x bnde tu memalukan

smpi kan hal berebut laki pn nak apdate kt fb  huh

contoh 2:-

status fb "jenab the hottest":dasar pompuan xtau malu..ade aty ko nak rampas laki aku,ko sedar diri boleh x?

comment "tijah aweks cun":eh,ko yg xmalu..dah si justin bibir gilakan aku..ape aku nak buat?

moral of the story,law nak setel ikot cara btol and ingatlah..budi bahasa budaya kita okkkkk

 

 pastu hal personal,hal keje...hal kje yg remeh temeh pon nak bgtau satu dunia..smua org

contoh 3:-

status fb "daniel danny encemmmm":ini xadil bg aku..kenapa mase kat opis td ptg "kak lah"(tea lady)xbancuh kopi tp g bancuh milo..kenapa,kenapa..ini xadil..satu penindasan..aku nak kopi jgk!!!

hai.......macam2 ada...





No comments:

Post a Comment