There was an error in this gadget

Sunday, 3 June 2012

food,food,food!

Assalamualaikum...w.b.t

mlm2 cm gini..tetibe lak lapar..yelah..bekeje kan....tp ase cm nak mkn masakan mak aku lak..
nak suh pos...kang smpi yg basi..huhu..aku ni sgt suke mkn masak lmak yg mak aku msk..at first aku xsuke mkn msk lemak..yela,mase bebudak dlu..asyik nak ayam sambal,ayam goreng..tp bla mak aku suh try masak lmak yg die masak...wah..sgt sdap masakan mak aku..!

                                                      
msk lemak jantung pisang sgt sdp..nyum,nyum,nyum...nak buat sndiri xpandai..
n mase kat kmpung dlu..selalunya pas balik skolah..aku n kwn2 p cri mee celup..mee celup ni cm mee sup gak ar..berkuah..tp mee sup ni cm biasalah lah..di masak2..tp mee celup just celupkan mee..masukkan kuah n ltak la bahan2 die..btol ke aku ckp ni??ah..lantak ar..janji..sdap..hohhoo

oleh sbb mak aku ni..bukan warganegara..(sowi ma...)mak aku asl thailand..dlu aku slalu gak balik sanew..and last aku balik umur 17..skang xbalik..sbb agak sibuk..wah,cm manager lak an..busy!tuihh....
bla aku balik thai..pntai aku slalu pg..area narathiwat je la..sbb mak aku owg situ2 jer..xde la cmpai ke phuket sane an...kalau nak pntai cntek area sanew..kne la g krabi ke,phra nang ke..pattaya ke!
makanan plg aku suke kalo balik..semestinya somtam a.k.a kerabu betik...

nyumm.......sdp2..
waktu aku kecik lak..aku suke melantak maggi..entah ape yg sdap kat maggi tu..aku pn xphm..yg paling bangang skali..kat kat plastik maggi tu ade gmbar maggi yg dah di hias dgn udang la,ayam la...aku yg amat bangang ni ingat ade udang or ayam dlm plastik tu..maklumla time tu msh hingusan..
                                                               
       
oley sbb time kecik slalu duk masak maggi with mysister..aku dah pratikkan semua pengalaman memasak maggi dr kecil ..skang mak xyah isau lagi..anak mak pndai masak maggi..sdap..hingga menjilat sudu woo...





No comments:

Post a Comment